NOUS FITXATGES
Ariadna Gil s'incorpora a 'Cuéntame...'
Ariadna Gil, Verónica Echegui i Ginés García Millán són alguns dels fitxatges de la 15a temporada de Cuéntame cómo pasó, que TVE-1 estrenarà pròximament. Gil encarna Paz, una periodista especialitzada en temes vitivinícoles; García Millán dóna vida a Lucas, un fotògraf de moda, i Echegui interpreta Cristina, rockera que passa com un huracà per la vida de Carlos (Ricardo Gómez).
Temes:
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- La dona sense pèls a la llengua
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
- Un subcampionat històric
- Escarabats, gentrificació i turistes al Gòtic
- L’Espanyol celebra el seu aniversari amb festa grossa
- 50.000 persones es manifesten contra Mazón per la gestió de la dana
