CINE

Una comèdia amb Sophie Marceau i Dany Boon

Dany Boon i Sophie Marceau protagonitzen la comèdia de Pascale Pouzadoux.

Dany Boon i Sophie Marceau protagonitzen la comèdia de Pascale Pouzadoux.

1
Es llegeix en minuts
Crítiques de Txerra Cerbián

La comèdia francesa 'Cambio de papeles' i els drames 'En tierra de hombres' i 'Acusados' destaquen en l'oferta cinèfila d'aquesta nit, amb més presència esportiva a la petita pantalla.

Comèdia

Cambio de papeles

22.00 LA 2 

'De l’autre côté du lit' Direcció: Pascale Pouzadoux Actors: Sophie Marceau, Dany Boon , Roland Giraud, Juliette Arnaud País: França (2008) 93 minuts.

Irregular comèdia d'embolics francesa, amb millors intencions que resultats, en què l'actriu i realitzadora francesa Pascale Pouzadoux va adaptar la primera novel·la de la periodista i escriptora Alix Girod de l’Ain, 'De l’autre côté du lit'. La història té un punt de partida original: Ariane (Marceau, l'actriu de 'Braveheart' i 'La filla de D’Artagnan') i Hugo (Boon, l'actor, humorista i director de cine francès autor de l'èxit de taquilla 'Bienvenidos al Norte) són un matrimoni que fa 10 anys que estan casats i que decideixen fer un canvi de papers: ella es dedicarà a l'empresa de construcció del marit, on hi ha més d'un tauró, i aquest assumirà la venda de joies a domicili d'ella. L'embolic professional i sentimental està servit.

Comèdia romàntica

En tierra de hombres

22.05 LA SEXTA 3 

Direcció: Niki Caro Actors: Charlize Theron , Frances McDormand, Sean Bean País: EUA (2005) 126 minuts.

Drama basat en un cas real de discriminació sexual, rodat amb sensibilitat i bons actors. Una dona torna al seu poble amb els seus fills i busca feina en una mina, sense saber l'infern que l'espera.

Drama

Acusados

0.00 PARAMOUNT C. 

Notícies relacionades

Direcció: Jonathan Kaplan Actors: Jodie Foster,  Kelly McGillis, Bernie Coulson País: EUA (1988) 105 minuts

Jodie Foster va aconseguir el seu primer Oscar i el Globus d'Or pel seu paper d'una jove que és violada una nit per un grup d'homes en un bar, davant la indiferència de la resta. Malgrat denunciar-ho, la policia no la creu.