L'adéu als Jocs d'Hivern, al diari d'aquest divendres
La nova estació de Gràcia, la història d'un possible desnonament i estrenes de cine, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la renúncia de l'alcalde Barcelona, Xavier Trias, a continuar amb la candidatura per als Jocs d'Hivern del 2022 després de la recomanació del COI, que considera que a Espanya falten atletes d'elit en les disciplines d'hivern. Amplia la informació el periodista Josep-Maria Ureta.
També a Barcelona, Trias ha presentat aquest dijous la nova estació de Gràcia, de Ferrocarrils de la Generalitat, que ha triplicat l'espai del vestíbul i ha eixamplat les seves andanes, entre altres reformes.
Notícies relacionadesUn veí expropiat per l'ajuntament de casa seva autoconstruïda a Torre Baró corre el risc de ser desnonat per no poder pagar la hipoteca del pis de protecció oficial que li va oferir l'Ajuntament de Barcelona.
Aquest cap de setmana s'estrena 'Capitán Phillips', basada en la història real del capità del primer vaixell nord-americà segrestat per pirates somalis. El seu protagonista, Tom Hanks, parla sobre la pel·lícula en una entrevista que EL PERIÓDICO publica aquest divendres.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Bàsquet El Barça fa debutar Dabone, el nen de 13 anys cridat a fer història en el bàsquet espanyol
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves