La vinculació del PSC amb l'espionatge, al diari d'aquest dijous
L'accés ferroviari al port, el llibre sobre el setge de 1714 i un acústic del grup The Excitements, altres temes destacats
'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca els correus electrònics que evidencien que l'exsecretari del PSC, José Zaragoza, va encarregar espiar el domicili de l'actual alcalde de Badalona, Xavier Garcia-Albiol (PP). Amplia la informació el periodista de tribunals Jesús G. Albalat.
La Generalitat i el Govern central han firmat aquest dimecres el protocol per coordinar la construcció del nou accés ferroviari al port de Barcelona, una obra que Catalunya esperava fa temps.
Notícies relacionadesGuillem Pongiluppi, il·lustrador del llibre '1714. El setge de Barcelona', explica anècdotes i històries en una entrevista que EL PERIÓDICO publica aquest dijous.
En música, el grup de soul The Excitements ha ofert un acústic per presentar el seu segon disc, que publicaran el 30 de setembre.
- L'Ajuntament de Girona desnona una família que ocupava un pis de "forma il·legal"
- Li roben una bicicleta de 12.000 euros mentre era en una cafeteria del Barri Vell de Girona i els Mossos la recuperen
- Debat a Anglaterra Wendy Duffy, la dona de 56 anys que opta per l’eutanàsia després de morir el seu únic fill ofegat: “No vull estar en aquest món sense ell”
- A puente de Vallecas Mor un menor apunyalat per un jove des d’un patinet a Madrid
- Aquesta matinada passada Detinguts tres homes a Vila-seca acusats de robar combustible d’autobusos
