tu i jo som tres
'Mónica la virgen' progressa
Alegria i conya.Mónica Guerrero, aquella criatura pacífica i reprimida que va concursar en l'edició del 2004 deLa casa de tu vida, i que va adquirir gran popularitat després del seu baptisme mediàtic com aMónica la virgen, es va presentar ahir a la matinada en elDeluxe(T-5) per ensenyar-nos la seva nova professió: ara és empresària d'una indústria porno.«Sóc propietària de dos 'sexshop', i de dues línies eròtiques amb noies webcam, telèfon calent i sexe 'on line'»,va comunicar a la sorpresa concurrència allà reunida. I sota un rètol que posava«De verge a deessa del sexe»va anar repartint joguets sexuals amb gran divertiment general, en especial per part deJorge Javier Vázquez, que al sentir que el producte que més venMónicaés«la càpsula d'augment de penis: per cada càpsula creix cinc centímetres», va exclamar meravellat«¡Doncs a mi dóna-me'n dues!». ¡Ah! No sabem què opinarà el pare deMónica, el famósDonRufino-cavaller de fèrria moral i d'espartà i restrictiu sentit de la sexualitat- davant aquesta tòrrida progressió de la seva filla. No descarto que la setmana que ve el contractin en elSálvameperquè la posi a parir. Però aquí el més ressaltable és que aquesta noia, després de moltes misèries i vicissituds, hagi trobat finalment una sortida muntant una empresa de joguines eròtiques. És molt possible que el cas deMónica la virgenhagi estat la inspiració, el talismà, que ha impulsat la ministraFátima Báñeza declarar l'altre dia:«¡La destrucció d'ocupació està frenant el seu ritme!».
LA BOMBA DE TXERNÓBIL .-Ha viatjat aquesta setmanaJon Sistiagaa Txernóbil (Reportajes C+) i amb un mesurador de radioactivitat ha constatat que la contaminació segueix en nivells tremebunds. És més, ens ha ensenyat el rudimentari sarcòfag d'acer i ciment que han construït intentant tapar el reactor número quatre, perquè allà, en el seu nucli, segueix existint un magma radioactiu de potència terrorífica. Els científics calculen que seguirà actiu els pròxims 10.000 anys com a mínim. És enorme el risc que ha corregut el reporter televisiuSistiaga, i el seu càmera, entrant a la central de Txernóbil. I és esgarrifós comprovar que tenim una bomba que afecta tot el planeta, i que ningú sap com desactivar. L'únic que han fet és tapar-la, amagar-la, com qui amaga a sota d'una alfombra les escombraries.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents
- Polèmica Vox cancel·la una pregària islàmica en un poliesportiu municipal de la Regió de Múrcia
- TRIBUNALS La fiscalia investiga «l’absència de plans de prevenció» d’incendis després de «la situació desastrosa» d’aquest estiu
- Incendis provocats L’estratègia en l’incendi de Fasgar (Lleó) es «trenca» perquè algú torna a calar el foc després del pas dels bombers
- Succés a Lleida Detingut un menor per la mort d’un noi de 18 anys a Tàrrega després d’una baralla