'La Marató' també arrasa en audiència
El gran fenomen social en què s'ha convertit 'La Marató'de TV-3 ha quedat corroborat un any més (i ja en van 21), no només per l'espectacular xifra de milions d'euros que recapta edició rere edició, sinó l'interès que desperta a tot Catalunya. I aquest aspecte es reflecteix clarament en les audiències que va tenir ahir el macroespai:en les 15 hores d'emissió, va reunir una mitjana de 396.000 espectadors, que correspon a una quota del 18,9%.Així, ha batut el rècord del 2011, que va reunir una mitjana de 379.000 persones (17,9%).
Amb aquestes xifres, 'La Marató' es va convertir en el quart programa més vist del dia a Catalunya, per darrere els 'Telenotícies' i el programa de La Sexta 'Salvados', espai en quèJordi Évole va entrevistar el jutge Baltasar Garzón, i va reunir una mitjana de 499.000 seguidors (15,5%).
Elminut de més audiència de 'La Marató' va arribar a les 22.36 hores, quan el programa que presentaven Ariadna Oltra i Òscar Dalmau va congregar 654.000 espectadors(19,6%). Pel que fa a l'audiència acumulada,2.988.000 teleespectadors van sintonitzar, almenys un minut, amb el macroprograma.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents