tu i jo som tres
Nacho reescalfa la comissaria
Ha aparegutNacho VidalalDeluxe (Tele 5) per explicar els detalls de la seva detenció per l'assumpte de les màfies xineses. Ha estat una sessió molt entretinguda la seva. Referent a la seva possible o impossible implicació en l'anomenatcas Emperador va esgrimir un argument curiós. Va dir com a descàrrec de si mateix:«Jo sóc una persona que no té ni l'EGB. No sé multiplicar. No sé restar. Escric com el cul. No sé ni quina pinta té una factura», i va afegir provocant una enorme alegria entre els allà reunits:«I ja vaig dir a la policia que els únics diners que jo he enviat a la Xina han sigut per... ¡comprar polles!».¡Ahh! Com rèiem davant explicacions tan divertides. No obstant, el moment més bonic va ser quan va detallar el seu pas per la comissaria. Va explicar que les dues senyores policies que el custodiaven, al canviar el torn, el van portar a una habitació on no hi havia càmeres de vigilància ni res, i allà li van demanar:«¡Nacho, treu-te la samarreta, treu-te-la!».I és clar, davant aquesta petició, aNachoel va omplir una il·lusió molt reconfortant i bonica. La veritat és que les abnegades agents de l'ordre l'únic que volien era fotografiar-se, a tors nu, amb la criatura que posseeix el fal·lus més colossal del món; peròNacho-acostumat als sobreescalfaments que provoca habitualment en el gènere femení- es creia que les dues policies volien una altra cosa. Deia, evocant el moment amb satisfacció:«¡A follar, a follar, pensava jo! Us asseguro que me les hauria follat allà mateix».¡Ahh! És molt comprensible aquesta il·lusió que li va sobrevenir: segurament va recordar aquella acreditada pel·lículapornotituladaInterrogatorio profundo en la comisaría. No s'acaba aquí la història deNachoentre policies. Va explicar que després se li va acostar un agent, un guàrdia amb aspecte trist i compungit, i que li va demanar ajuda perquè«patia ejaculació precoç i em va dir 'la meva dona n'està farta, està fins a la polla de mi. ¿Què puc fer?»INacholi va fer la caritat d'ensenyar-li tècniques de respiració«per aguantar l'erecció i no escórrer-se de seguida».
Home, no sabria dir-los com acabarà la causa que pesa sobreNacho Vidal en relació amb el blanqueig de diners de les màfies xineses, però el que sí que ha quedat clar en aquesta aparició seva alDeluxe és que el seu pas per la comissaria ha concitat alegria i felicitat. Almenys en dues agents femenines, un de masculí, i s'ha de suposar que també en la dona d'aquest últim.
- Benvinguda a casa, Rosalía
- La imatge de la diva ¿Qui hi ha darrere de la bellesa de Rosalía al LUX TOUR? Sergio Antón De las Nieves i Serpiente, així és el tàndem de maquillatge i perruqueria del moment
- John Armstrong, filòsof: "L’amor és la tasca més estranya a què ens enfrontem, la millor i la més difícil"
- Política carcerària La nova presó de dones tindrà una unitat per a mares amb nens
- El nou centre penitenciari de la Zona Franca no té reixes ni claus
