'Amar en tiempos revueltos' deixarà TVE el 2013
La productora Diagonal TV negocia la seva continuïtat a Antena 3
Les històries costumistes del serial'Amar en tiempos revueltos'tenen les hores comptades a TVE. Segons ha confirmat el productor executiu deDiagonal TVJaume Banacolochaal magazín de la Cadena SER 'Hoy por hoy', la col·laboració contractual amb la tele pública està "definitivament finalitzada", i la productora catalana no gravarà noves temporades per a TVE-1. Així mateix, Banacolocha també ha revelat que les negociacions amb Antena 3 TV estan "obertes" per a la continuació de la sèrie a través d'un 'spin off'.
Així, TVE-1, que aquesta mateixa setmana ofereix quatre especials d''ATR', finalitzarà l'emissió dels 48 capítols restants de la setena temporada, per la qual cosa la cadena estatal té assegurada la seva emissió fins a finals d'any. A causa de les retallades pressupostàries, RTVE manté congelada l'emissió de ficcions com 'Águila Roja', 'La República' i 'Isabel', encara que ahir mateix va anunciar el retorn de 'Gran reserva' la temporada que ve.
- A MALLORCA La dona detinguda per una agressió sexual a un jove a la sauna d’un hotel de Magaluf: «Em vaig posar calenta»
- Barcelona Un prostíbul en un bloc de pisos: "Els clients s'equivoquen de timbre i ens desperten"
- Comerç BCN descarta comprar El Centre de la Vila i deixa pendent el seu futur
- Xoc titànic a Washington Trump descarta parlar amb Musk i deixa obert un duel d’efectes impredictibles
- Sánchez aparca el finançament pel bloqueig de la cita de BCN
- Consum La nova etiqueta que porten les conserves d’aquest supermercat i que pot afectar la teva salut
- La princesa Elionor esgota els seus últims dies a bord de l’Elcano
- Tempesta judicial i política El Consell Fiscal empara unànimement Grinda després dels àudios de Leire Díez
- Tribunals La dona del president de Quirón, imputada en el cas del nòvio d’Ayuso
- Salut mental Error del sistema