tu i jo som tres

Operació picardia

El bitllet de Ferran Monegal / periodico

1
Es llegeix en minuts
Ferran Monegal
Ferran Monegal

Crític de televisió

ver +

En vista que a Tele 5 no paren amb laratomàquia,Gran Hermano -ara fan dues gales a la setmana, dilluns i dijous, més dimecres, que hi ha la gala de debat-, els virtuosos constructors d'El número 1(A-3 TV) s'han vist forçats a imprimir una mica dedestapeal seu programa perquè tingui méspunch, perquè sigui una mica picant. És undestapesuau, gairebé blanc, tot s'ha de dir. A les tres concursants que queden en disputa les hem vist aquesta setmana submergides en coreografies insinuants. Pel que es refereix a vestuari, també. A l'empordanesa de VilafantLaia Vehí, per exemple, la van fer sortir amb unsshorts molt delicats, rematant les seves boniques cames amb unes sabates de vertiginosos talons, que segurament devien fer les delícies de la juratNatalia Jiménez, que des que va començar aquesttalent-showno parava de dir-li a laLaia que els talons són bàsics; o sigui, i com va dir una vegada el poetaBrossaamb molta conya:«¡El pedestal són les sabates!».ARoko, la jove d'Alcalá La Real, la vam veure aparèixer amb una peça picardia molt suggestiva, fent uns bots tremendos sobre elsboysque l'acompanyaven, en un exercici queMiguel Bosé va qualificar de meritoris«salts pelvians». I la més veterana del conjunt -si és que als 36 anys se li pot dir a algú veterà-, l'almeriencaHermi Callejón, va sortir molt tremenda i desimbolta

Notícies relacionades

-videofoto adjunta-, fent una interpretació d'aquell tòrrid tema que va popularitzarPeggy LeetitulatFever, i que efectivament va fer pujar la temperatura del plató. ¡Ahh! Tota aquesta estratègia és inofensiva. Són intentspicantonsperquè l'audiència del programa no decaigui, i no marxem en massa a presenciar les tortures que a laratomàquiapractiquen contra els pobresratolinets.

Per cert, cal assenyalar respecte al tema, i amb satisfacció, que almenys el mossèn, el capellà, el sacerdot barceloníJuan Molina, que va entrar a la gàbia de Guadalix i que ara, un cop ja expulsat, ha de participar en les gales per exigències del contracte, va tenir dilluns una actitud molt bonica i digna. La Flautista d'HamelínMerceditaspretenia engrescar-lo en unclinch, en unvaletudo, i l'instava a baixar al centre del plató, a l'arena del circ, perquè protagonitzés gresca, cacau, baralla cos a cos amb uns altresratolinets, que és la base d'aquest cafreexperiment sociològic. El capellà s'hi va negar. No es va bellugar de la cadira. ¡Ahh! Es va quedar ben frustrada la flautista.