ENTREVISTA POLÈMICA
La firma L'Oréal se suma al boicot publicitari a 'La noria' de Telecinco
Nestlé, Panrico, Milner i Banc Sabadell també retiren els espots

Jordi González i la mare del ’Cuco’, a ’La Noria’. /
La polèmica entrevista amb Rosalía García, mare de Francisco Javier García Marín, el Cuco(implicat en l'assassinat de Marta del Castillo), dissabte passat aLa noria (Tele 5) continua portant cua. A la decisió de retirar els espots que dijous van prendre les empreses Campofrío, Bayer i Lactatis (Puleva i President), les últimes hores s'hi han sumat Nestlé, Panrico Donuts, Queso Milner i Banc Sabadell.
A més, la llista de marques podria augmentar, ja que es manté la polèmica sobre aquesta qüestió a les xarxes socials, després de la denúncia del periodista Pablo Herreros a la plataformaActuable, en què exigia als anunciants que retiressin el seu suport a l'espai que dirigeix i presenta el periodista Jordi Gonzaléz.
Panrico Donuts va informar ahir que no té previst «incloure més espais publicitaris en el programa en qüestió», i va afegir que «no comparteix ni s'identifica amb els continguts», mentre que sí que «és sensible a les opinions dels seus clients». Queso Milner va confirmar que l'empresa s'havia dirigit a Tele 5 perquè no s'emetin més espots d'aquesta marca durant les pauses deLa noria.«No és la voluntat de Milner en absolut associar-nos amb un contingut com aquest -va assenyalar-, ja que estem totalment d'acord que no és apropiat». En aquest mateix punt va incidir Nestlé, que va insistir que no coneix per endavant «els continguts d'un programa que coincideix amb l'emissió de la seva publicitat» i que ha pres aquesta decisió perquè el contingut citat contradiu els seus «principis corporatius». Banc Sabadell també va confirmar que, encara que sí que mantindrà la publicitat a la cadena privada, ha optat per «canviar de franja horària».
Notícies relacionadesSILENCI COM A RESPOSTA // La tele de Fuencarral, tal com ja va expressar dijous, prefereix no fer cap declaració en aquest sentit i González -que aquell mateix dia va escriure al seu compte de Twitter que tot l'assumpte gira al voltant d'«estudiants i aficionats al màrqueting»- va decidir esquivar ahir la polèmica a la xarxa amb un breu«Twitter off».
Per un altre costat, l'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya (TAC) va mostrar ahir la seva satisfacció perquè algunes empreses «actuïn per criteris humans i no sols econòmics», i va emplaçar Tele 5 «a fer el mateix».
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent