tu i jo som tres

'Save the fatxes'

Gonzo demana amb una guardiola per salvar Intereconomía TV. / periodico

2
Es llegeix en minuts
Ferran Monegal
Ferran Monegal

Crític de televisió

ver +

En vista que Intereconomía TV ha començat una campanya de petició de diners a la seva audiència, una col·lecta molt original i pintoresca, i molt dramàtica al mateix temps, en què preguen, imploren amb missatges continus a la pantalla perquè la gent els faci una caritat i els ingressi diners en un compte, en vista d'una iniciativa tan agònica, latrouped'El intermedio(La Sexta), ambWyomingal capdavant, s'ha sensibilitzat i està impulsant una operació de suport total perquè Intereconomía TV no segueixi patint de manera tan tremenda. O sigui, que al crit de «¡Save the fatxes!» han llançat al carrer l'abnegat reporter volantGonzoque, proveït d'una guardiola i un micròfon, va pentinant els carrers de la capital buscant l'almoina del personal que passeja. Han confeccionat, a més, un espot que comença dient, de forma molt dramàtica, perquè ens arribi molt endins:«Intereconomía: D'El gato al agua a...¡Con el agua al cuello!», i llavors surt una foto deXavier Horcajo, director general del grup Intereconomía, amb el lema:És trist demanar, i immediatament després una altra deMario Condeamb un cartell que posa:¡Però més trist és robar!¡Ahh! Aquesta campanya d'El intermedio és un detall fraternal, de suport entre cadenes, molt bonic. No obstant, amb aquesta ajuda de La Sexta, i amb les mesures paral·leles que el grup Intereconomía està preparant, es pot predir que sortiran de l'empantanegament. L'altre dia, per exemple, aEl gato al aguaens van informar que estan a punt de llançar la Visa Intereconomía, una targeta que donarà molt de joc. No sabem encara quina entitat bancària la comercialitzarà, però tenint en compte queMario Condeja no és només tertulià, sinó presentador d'un programa en aquesta cadena (Una hora con Mario), seria un gest d'una gran delicadesa que el banc elegit fos Banesto.

DADES.- Ahir a la matinada,Enemigos íntimos(T-5), amb una papilla canalla i tediosa sobre situ m'has dit que t'han dit que potser Ortega Cano triplicava la taxa d'alcoholèmia, amb aquest originalíssim tema, els deia, van aconseguir un 20,2% deshare, xifra fabulosa. I amb l'estupenda pel·lícula que havien emès abans (La búsqueda), van fer un 11%. És curiós; aquest film el va passar fa 10 mesos TVE-1 i va aconseguir un 29,1% deshare, o sigui, va ser la pel·lícula amb més audiència del 2010. La deducció és diàfana: l'audiència de T-5 ja no vol ni cine. Tan sols hi busca, exclusivament, la cafre xafarderia del contenidor.