PROGRAMACIÓ
TVE tanca l'etapa de 'Mujeres desesperadas'
La televisió pública recuperarà 'Perdidos' a partir del 15 d'agost
L'aclamada sèrieMujeres desesperadas, premiada amb dos Globus d'Or a la millor sèrie de comèdia i a la millor actriu (Teri Hatcher), i el Premi PRIMS també en la categoria de comèdia per a TV, finalitza avui la tercera temporada a TVE, sense pena ni glòria i amb discrets resultats d'audiència.Mujeres desesperadasha servit a la direcció de TVE per augmentar els índexs de La 2, però no per enganxar massivament com feia preveure una producció cara i que està de moda a tot el món. A l'últim capítol de la sèrie que protagonitzen Teri Hatcher (Susan Mayer), Eva Longoria (Gabrielle Solis), Marcia Cross (Bree Van de Kamp), Nicollette Sheridan (Edie Britt) i Felicity Huffman (Lynette Scavo), hi haurà un doble casament a Wisteria Lane.
La sèrie de l'ABC no ha aconseguit els nivells d'audiència que feien preveure les seves expectatives, com altres sèries nord-americanes també avalades pels premis. L'estrena a l'abril només va tenir 1,4 milions d'espectadors (247.000, a Catalunya, amb un 8,1% de quota). Però La 2 ha mantingut les millors dades d'audiència d'un dimecres en tota aquesta temporada.
IRONIA I MORDACITAT
Comèdia carregada d'ironia en la qual es fa un retrat desenfadat i mordaç de la vida privada de cinc dones,Mujeres desesperadasha revolucionat el gènere de la comèdia televisiva per intentar fugir dels paràmetres típics d'altres produccions d'èxit. La sèrie mostra el rerefons d'unes vides governades per la hipocresia en una petita urbanització nord-americana, amb les seves relacions personals i familiars, i situacions quotidianes en un entorn marcat per la doble moral de la societat. La idea de fer aquesta producció li va sorgir al seu creador, Marc Cherry (autor de sèries comLas chicas de oro), conversant amb la seva mare.
A partir del pròxim 15 d'agost, TVE recuperarà la sèriePerdidos, amb capítols de la segona temporada i un resum de la primera. Cada dimecres, La 2 n'emetrà tres capítols seguits, però la intenció de la direcció de la televisió pública, una vegada finalitzin les reposicions, és estrenar la tercera temporada de la sèrie, a l'octubre.
Notícies relacionadesLA 2 / 22.00
H
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia