TU I JO SOM TRES // Ferran MONEGAL
La serp i la senyora Rebeckham
Jesús Vázquezva iniciar una nova edició deSupervivientes(T-5), i va sortir acompanyat de serp. La va anomenarKaa,o sigui, un gest alKiplingd'El libro de las tierras vírgenes. Aproximar els clàssics de la literatura d'aventures a aquest concurs no és pecat. Però provoca una mica de riure. Sobretot perquè en aquest illot d'Hondures l'únic que està donant joc televisiu és el recautxutat de la concursantRebeca Loos,la famosa senyora que va aconseguir queBeckhamjugués de veritat al futbol. Potser per això li diuenRebeckhamen el grup. Encara que ella va declarar que prefereix que li diguinMasturbation Power, en record a un altrerealityque va protagonitzar a Anglaterra (una versió deLa granja), i on va obtenir gran popularitat perquè es va posar a masturbar un porquet. Ara, i tot just arribar a l'illot,Rebecaes va treure el biquini. I en vista del seu rotund frontis colossal,Jesúsva exclamar:"Que les ensenyi, que per això les ha pagat". I va ser obeït.Mario Picazo,l'intrèpid meteoròleg, no acaba de serIndiana Jones, però s'hi esforça molt. Va arribar nedant a l'illot, amb molt bon estil, i al sortir de l'aigua va fer un posturisme molt bonic: una rèplica, en masculí, d'aquella cèlebre seqüència de la pel.lícula007 contra el doctor No, en què emergeix de les aigües la sensacionalUrsula Andress,iJames Bondflipa. Està per veure si aquests nàufrags que han començat a conviure a Cayo Paloma interessaran al públic. La cadena, que tem el pitjor, ja ha ordenat als seus programes que potenciïn la vida sexual del grup. ATNTi alTomateja ens han insinuat que la senyoraLooss'ha enamorat de la joveSofía,filla deBárbara ReyiÁngel Cristo. Creuen que, forçant pinzellades lèsbiques, el nostre interès serà majúscul.
VEÏNS AMB LLIBRE --. Com a pròleg de Sant Jordi,Joan Barrilva escenificar aQwerty(BTV) una reunió de comunitat de veïns. O sigui, com aAquí no hay quien viva. Però en comptes de discutir sobre l'ascensor, o els sorolls del tercer segona, van aparèixer tots amb un llibre. ¡Ah!, és bonic transformar l'assemblea de propietaris d'un edifici en una virtuosa rapsòdia sobre literatura. El millor cop deBarrilha estat, però, fitxarVillatorocom a habitual comentarista. Desplaçat de TV-3 a la força, a BTV ha trobat abric. ¡Qui l'hi havia de dir!
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
