NOVETAT

TV-3 estrena avui el serial 'Mar de fons'

David Selvas i Irene Montalà protagonitzen l'obra que substitueix 'Ventdelplà'

1
Es llegeix en minuts
MARISA DE DIOS / BARCELONA

Una història d'amor que es veu entelada per secrets i venjances familiars centra la trama deMar de fons,la telenovel.la que substitueix des d'avuiVentdelplàen elprime timedel dilluns i el dimarts de TV-3. Protagonitzada per David Selvas i Irene Montalà, la sèrie està ambientada a Barcelona i compta amb un repartiment coral, amb Fermí Reixach, Carme Elias, Laura Conejero, Pere Arquillué, Tània Sàrrias, Lloll Bertran i Patrícia Bargalló, entre altres. A la producció hi ha precisament Diagonal TV, que també és responsable de la telenovel.la d'Emma Vilarasau i Ramon Madaula.

La sèrie pretén diferenciar-se dels culebrons a l'ús, tant a nivell narratiu com de realització. Per a això, Josep Maria Benet i Jornet, David Castillo i Rodolf Sirera, autors de l'argument, han introduït elements com la intriga i el misteri, personificats en el paper de Judit (Montalà).

HISTÒRIA DE VENJANCES

L'actriu dóna vida a una noia que pretén venjar-se de la família Revert, propietària d'una multinacional relacionada amb el món editorial."Per un costat hi ha la intriga, però en el fons la pretensió és parlar dels sentiments--va dir Castillo en la presentació de la sèrie--."Aprofitem que el personatge del Carles (Selvas) és psicòleg per fer un tractat sobre l'amor".

L'alt estatus del clan protagonista serveix per"reflectir la vida d'una classe social que no s'havia tocat mai"en els productes de ficció catalans, segons va destacar Jesús Segura, director deMar de fons.Tot i així, la diferència de classes queda retratada des de l'època de la guerra civil, amb la utilització deflashbacks, que ajuden a desentranyar aspectes clau de la història.

Notícies relacionades

El protagonisme de Barcelona, i concretament el World Trade Center, on s'ubica la seu de l'empresa dels Revert, és un altre dels elements distintius de la producció, que li dóna un aire"cosmopolita",segons Segura."Fem que es vegi la Barcelona que normalment no es veu, la ciutat que es coneix al món",va afirmar Benet i Jornet.

TV3 / 21.30