‘Apps’ de missatgeria instantània
Telegram, Signal o Line, tres alternatives a la caiguda de WhatsApp

A les 17.44 hora espanyola la majoria d’usuaris de WhatsApp han vist com el rellotge de la seva ‘app’ de missatgeria instantània es quedava fix i no permetia enviar ni rebre missatges. Immediatament, molts d’ells han intentat comunicar-se a través d’Instagram o Facebook, també sense èxit.
Després de més de dues hores de ‘caiguda’, molts usuaris han optat per enviar missatges a través de Twitter, però també han buscat altres alternatives, com Telegram, Signal o Line.
En els tres casos, obtenir l’‘app’ és relativament senzill, però l’inconvenient és que, igual que passa amb WhatsApp, el destinatari dels missatges també ha de tenir aquesta aplicació descarregada per poder comunicar-se, i cap d’aquestes està tan estesa com WhatsApp.
Com activar-les
El procés és tan senzill com el de WhatsApp: en mòbils que utilitzen tecnologia iOS, es descarreguen a l’AppStore i es configura proporcionant el número de telèfon mòbil i mitjançant un codi que es rep via SMS. En mòbils amb Android, el procés és el mateix, però a través de Play Store.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles
- Continua la recerca dels dos desapareguts a Cubelles La dana a Catalunya deixa inoperatiu l’hospital de Vilafranca, que estarà tancat tres setmanes
- Club d’Estil Núria Marín: «No sé si Elionor serà una bona reina, es necessita alguna cosa més que saber on és babord i estribord»
- El Cruïlla salva el tancament amb una feminista Alanis Morissette