SOLUCIONS
Logitech presenta els auriculars Zone Vibe 125 per a videoconferència

La companyia Logitech acaba d’anunciar el llançament dels auriculars sense fil multidispositiu Zone Vibe 125 amb cancel·lació de soroll, de poc pes i amb càrrega ràpida.
Estan preparats per contestar trucades des del telèfon o fer videotrucades amb l’ordinador, ja que són totalment sense fil. Un altre avantatge afegit és que es pot canviar entre dispositius sense haver de desconnectar.
Aporten tecnologia de cancel·lació de soroll i integren proves certificades a les plataformes de videoconferència més utilitzades (Google Meet, Zoom, etc), cosa que significa una qualitat optimitzada en aquestes tasques. L’aplicació Logi Tune App permet configurar diferents ajustos, com augmentar o reduir la freqüència o disminuir distorsions, per millorar la qualitat de les videotrucades.
Autonomia i sostenibilitat
Zone Vibe 125 aporta fins a 18 hores de durada de la bateria en conversa i 20 hores d’escolta. Amb cinc minuts de càrrega s’aconsegueix més d’una hora d’escolta.
Quant a disseny, cal destacar que són ultralleugers i compten amb coixins que s’ajusten a la forma de l’orella perquè l’ús sigui còmode.
Notícies relacionadesElaborats amb plàstic reciclat postconsum, han sigut fabricats amb el protocol de neutralitat de carboni, complint els estàndards de respecte amb el medi ambient.
Preu i disponibilitat
Els Zone Vibe 125 estan disponibles per un preu a partir de 129 euros.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’