FACILITANT EL TELETREBALL
Logitech presenta una ‘doc station’ tot en un
Amb Logi Dock, la companyia busca millorar l’escriptori i crear un espai productiu en escenaris de treball híbrids, presencials i a distància

La firma Logitech llança Logi Dock, una doc station tot en un que incorpora controls de reunió amb un sol toc i altaveu, a les connexions que es realitzin via Google Meet, Microsoft Teams i Zoom, per als quals està certificat.
El dispositiu, segons explica Scott Wharton, gerent general i vicepresident de Logitech Video Col·laboració: «És una solució de connexió disruptiva amb avantatges evidents en aquest tipus de reunions, com la connexió amb un sol toc i el control millorat de la funció silenciar. I no és una qüestió fútil substituir aquests despatxos improvisats i plens de cables de casa nostra per un adequat espai de treball».
Logi Dock ha sigut dissenyat per proporcionar un únic punt de connexió als dispositius d’escriptori (fins a cinc perifèrics USB i dos monitors, mentre carrega el portàtil de 100W). Un únic cable, des de Logi Dock al portàtil, elimina haver d’utilitzar altres connectors i carregadors, fet que permet crear un espai de treball organitzat.
El dispositiu integra Logi Tune, una aplicació que ajuda a controlar i personalitzar l’experiència dels dispositius de col·laboració personal de Logitech. Quan es combina amb la integració de calendari, proporciona senyals d’il·luminació intel·ligents que notifiquen si una reunió està a punt de començar i ofereix botons per unir-s’hi, silenciar, encendre o apagar la càmera, així com finalitzar les trucades.
Incorpora àudio d’òptima qualitat, de manera que els usuaris poden aprofitar l’altaveu amb cancel·lació de soroll per a converses privades i canviar automàticament l’àudio a un auricular Zone Wireless o Zone True Wireless. Una vegada acaba una reunió, és possible reproduir música des de l’altaveu.
Preu
Logi Dock estarà disponible en l’últim trimestre en dos colors, grafit i blanc (grafit, només disponible per a la versió Microsoft Teams), amb un preu de 399 dòlars (uns 370 euros).
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura