MÒBILS PER A GAMERS
Asus Republic of Gamers presenta la nova sèrie Rog Phone 5
Aquests dispositius integren la reconeguda plataforma mòbil Qualcomm Snapdragon 888 5G i l’aplicació de gestió del rendiment, per obtenir un control total sobre el joc.

Asus Republic of Gamers (ROG) ha presentat avui els Rog Phone 5, Phone 5 Pro i Rog Phone 5 Ultimate, l’última sèrie de telèfons intel·ligents especialment pensats per als gamers.
El Phone 5 integra la plataforma mòbil Qualcomm Snapdragon 888 5G, que presenta comunicacions 5G i té característiques premium Qualcomm Snapdragon Elite Gaming. Mitjançant el sistema de refredament GameCool 5 actualitzat, i el millorat administrador de rendiment Armory Crate s’assegura que totes les capacitats de l’aparell estiguin disponibles per a qualsevol escenari de joc.
Característiques especials
La sèrie està equipada amb una pantalla Amoled amb certificació per a HDR10+ de 144 Hz / 1 ms produïda per Samsung amb una freqüència de mostratge tàctil de 300Hz i amb una latència tàctil ultra baixa de 24,3 ms, fet que proporciona una visualització de jocs d’alta suavitat i sensibilitat, i amb una òptima capacitat de resposta.
Els gamers poden jugar més temps amb la bateria de 6000 mAh. Així mateix, cada telèfon disposa d’un adaptador HyperCharge de 65 watts per recarregar-la bateria en menys temps.
Destacar que inclou la ROG Vision, amb una pantalla Matrix Display per mostrar animacions personalitzables d’acord amb la varietat del sistema i dels esdeveniments de jocs.
Aporta millores mitjançant el sistema de control avançat AirTrigger 5 i del sistema d’àudio GameFX, ideat per oferir un efecte sonor més potent i immersiu.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Baròmetre sanitari 2025 Un 20% dels espanyols ha necessitat atenció mèdica per problemes de salut mental l’últim any
- Tragèdia a l'aeroport El relat dels viatgers de l'avió que va succionar un home a Milà, ja aterrats a Astúries: "Va venir corrent, va passar per sota i vam sentir una vibració molt forta"
- Els Oscars de les sèries Les millors sèries d’aquest any: coses que els Emmy 2025 no haurien d’oblidar
- Afecta 3.200 hectàrees L’incendi de Paüls ja té estabilitzat el 90% del seu perímetre
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»