Anar al contingut

PROCÉS D'EXPANSIÓ

OnePlus aterra a Espanya

La firma ha anunciat l'obertura d'oficines a Espanya dins d'un procés d'expansió en el conjunt europeu

Pilar Enériz

OnePlus aterra a Espanya

OnePlus s’ha posicionat entre els cinc fabricants d’smartphones premium a Europa Occidental –segons l’estudi publicat per Counterpoint– una conjuntura en la qual ha decidit impulsar la seva presència a Espanya, un mercat estratègic des del seu naixement ara gairebé fa cinc anys.

 “Espanya és un mercat en què s’aprecia la tecnologia, s’aposta per la innovació i els productes de qualitat són especialment ben valorats pel consumidor. També és coneguda per ser un país d’early adopters, molts d’ells clients de OnePlus”, informa David Sanmartin, ‘country manager’ de OnePlus a Espanya.

Les xifres

Quan falten pocs dies per al llançament del seu nou vaixell insígnia, el OnePlus 6T, s’han donat a conèixer algunes xifres rellevants de la companyia com, per exemple, que el model antecessor, el OnePlus 6, va tenir unes vendes d’un milió d’unitats en només 22 dies. Unes xifres que s’esperen superar, en vista de les expectatives creades, amb el nou smartphone.

 L’objectiu

Una presència estable al mercat espanyol permetrà a OnePlus estar a prop de l’usuari, per conèixer les seves necessitats i expectatives i poder desenvolupar i millorar nous productes.

 “Fidels al nostre lema de Never settle, en el nostre objectiu de continuar creant nous productes que siguin fins i tot millors, connectem amb la nostra comunitat i escoltem usuaris de tot el món que volen donar forma al futur dels smartphones  amb OnePlus”, indica Sanmartín. Actualment, OnePlus compta amb més de 500.000 usuaris espanyols registrats en el seu fòrum, opinions que ara se sumaran a les recollides directament per l’equip de OnePlus Espanya per traslladar la seva experiència a futurs llançaments de la companyia.

Estratègia

A més de la seva col·laboració amb Amazon Espanya, la companyia ha anunciat acords amb PcComponentes i amb FNAC. Mitjançant aquestes aliances, OnePlus amplia de manera significativa la seva xarxa comercial i es converteix en el primer mercat de la companyia a Europa que va de la mà d’un retailer.