XARXES SOCIALS
Facebook llança Marketplace per competir amb Wallapop i Ebay
La xarxa social posa en marxa un apartat per vendre productes des del mòbil

market
La venda de productes de segona mà a través d'internet està més de moda que mai gràcies a aplicacions com Wallapop (Espanya) o Letgo i Ebay (Estats Units). Ho sap bé Facebook, que ha decidit seguir l'estratègia d'aquestes empreses i llançar Marketplace, un servei integrat en l'aplicació de la xarxa social que permet vendre i comprar en pocs clics objectes de segona mà situats a prop de l'usuari.
Marketplace està integrat en l'aplicació Facebook, i des d'aquesta es poden trobar ofertes d'articles de segona mà (per nom o per geolocalització) i iniciar contacte amb el venedor des de la mateixa 'app'. Tindrà la validesa dels perfils de Facebook, i els venedors tindran un apartat per consultar els seus productes a la venda, segons ha anunciat l'empresa.
Notícies relacionadesA més, com ja permeten aplicacions com Wallapop, els usuaris poden vendre articles de manera molt simple: fent una foto, introduint nom i descripció, confirmant la localització i la categoria, i pressionant publicar.
La companyia ha estrenat Marketplace als Estats Units, el Regne Unit, Austràlia i Nova Zelanda, i a poc a poc anirà obrint el servei a més països, ha anunciat l'empresa.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»