Una venedora "indignada" arrasa a les xarxes socials esbroncant polítics
"Deixin-nos tenir dignitat per favor", reclama Inmaculada Michinina, que demana poder seguir alimentant les seves filles
Unamareque espera des de fa tres anys una llicència per poder vendre les seves manualitats en un mercat al carrer de Cadis ha aconseguitmés de 220.000 visionats a YoutubeYoutubede la seva intervenció davant el ple de l'Ajuntament, en què va carregar contra els polítics i els va demanar que els deixessin "tenir dignitat". La intervenció d'Inmaculada Michinina Costasen el torn dels ciutadans davant el ple de dilluns passat de l'Ajuntament gadità ha corregut com la pólvora a les xarxes socials, en què va preguntar a l'equip de govern municipal "¿Per a qui treballeu, cony?".
Dignitat
La venedora va intervenir en el ple per denunciar "males arts" de l'Ajuntament per a la concessió de llicències de venda ambulant per almercat que cada diumenge s'instal·la a l'avinguda Gómez Ulla i que fa tres anys que espera "en una llista d'espera que no es mou" unallicència per poder vendre-hi les seves manualitats sense que laPoliciala faci fora. "Una porqueria de llicència", va dir entre llàgrimes, per afegir que per a ella "és important" per poder alimentar les seves dues filles.
"Que som famílies en atur, òstia, a veure si us n'adoneu", va dir en la seva intervenció dirigint-se a l'equip de govern municipal que lidera l'alcaldessa popular Teófila Martínez i al que va acusar de demostrar "en cada ple" que "passeu de nosaltres, que us importem un rave". "¿Per a qui treballeu, cony? Per a mi, per al poble, ¡que som persones!", diu en representació de les famílies que per la seva situació econòmica esperen com ella una llicència per poder guanyar una mica de diners en el mercat dominical.
Llicència
Notícies relacionades"Deixin-nos tenir dignitat per favor", afegeix per després explicar que per a això només necessita una llicència municipal per vendre les manualitats i guanyar així "encara que sigui vint euros" per portar menjar a la nevera de casa. "Esteu enfilats en un pedestal", esbronca elspolítics, als quals va dir que en llocs com els plens municipals es mostren com són sense les "màscares" i els "somriures falsos" amb què surten al carrer a demanar vots i mostrant el seu "desinterès social".
Després de l'enrenou que la seva intervenció ha muntat, el delegat d'Hisenda, Personal, Consum i Mercats de Cadis,José Blas Fernández, ha fet públic aquest dimecres un comunicat en què assenyala que la concessió d'aquestes llicències es regeix per uns requisits regulats per unaordenança municipal i que es revisen de forma anual, encara que "s'ha d'esperar que existeixi una vacant per poder accedir a una d'elles" perquè "l'espai és el que hi ha".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Un ferit greu i un altre menys greu en l'accident d'una aeronau a Mollerussa
- Als 65 anys Mor Joan Callau, exalcalde de Sant Adrià de Besòs i exdirigent del PSC
- La Salut Fa 50 anys esperant una expropiació: la imponent casa del parc Güell que va passar de ser un paradís a un problema
- El repartiment dels recursos L’ordinalitat del finançament, un debat de 755 euros per català
- La Policia Nacional avisa: "Si reps trucades de números desconeguts, podrien ser robotrucades"