TELECOMUNICACIONS

Movistar Fusión arriba al milió de clients

És el producte de més ràpida implantació de la companyia

1
Es llegeix en minuts
J. M. B. / Barcelona

Movistar Fusión, el producte integrador de serveis (mòbil, ADSL, fix i televisió) en una sola factura amb importants descomptes (fins al 44% d'estalvi) llançat per Telefónica l'1 d'octubre, acaba d'arribar al milió de clients donats d'alta, superant així les expectatives que tenia la companyia. Fusión és el producte de més ràpida implantació en un nombre tan elevat de clients de tots els que ha llançat Telefónica a Espanya.

Notícies relacionades

Movistar Fusión ofereix diverses opcions per adaptar-se al perfil de l'usuari. El client pot unir els serveis de la línia fixa, l'ADSL de 10 Mb, i la línia mòbil per parlar i navegar, amb 500 minuts de trucades i 1 Gb de capacitat per a la transmissió de dades. El preu d'aquesta opció, que inclou el cost de la quota d'abonament de la línia fixa, és de 49,9 euros al mes (més IVA).

També està disponible Movistar Fusión Fibra, l'alternativa per als clients que vulguin tenir tant el servei de fibra òptica de Movistar a una velocitat de 100 Mb com la seva línia mòbil també amb 500 minuts de trucades per parlar i 1 Gb de dades per navegar. El preu d'aquesta possibilitat és de 59,9 euros al mes. Les dues opcions finals, Movistar Fusión TV i Movistar Fusión Fibra TV, inclouen Imagenio Familiar, a uns preus de 79,9 euros i 89,9 euros, respectivament.