SUBSTITUEIX JUANJO AMORÍN

José Suárez de Lezo, nomenat nou director general de MediosOn

L'associació pretén que els "productors de continguts 'online' puguin desenvolupar models de negoci sostenibles en un marc legislatiu adequat"

José Suárez de Lezo.

José Suárez de Lezo.

1
Es llegeix en minuts

L'Associació Espanyola de Mitjans de Comunicació Online, MediosOn, ha nomenatJosé Suárez de Lezo nou director general de l'associació, càrrec en què substitueix Juanjo Amorín, que fa poc ha assumit la direcció de Continguts del projecte digital de Terra a Espanya.MediosOnrepresenta més d'uncentenar de mitjans 'online' espanyols amb una audiència global de més de30 milions d'usuaris, integrats en empreses com Grup Zeta, Prisa, Unidad Editorial, Vocento, Grupo Godó, Antena 3, Prensa Ibérica, Hearst Magazines, El Economista, Softonic, o Invertia, entre altres.

Suárez de Lezo, fins ara director de Comunicació de l'associació, afronta el repte d'intensificar la interlocució de MediosOn amb altres institucions, promoure aliances estratègiques, reforçar el posicionament de l'associació i el funcionament dels Grups d'experts, i culminar el projecte de l'actual Junta Directiva.

José Suárez de Lezo és llicenciat en Dret i Periodisme i màster en Comunicació Política i Institucional. Ha exercit com a periodista al diari 'Abc' com a assessor de comunicació al Ministeri de Justícia i com a director de comunicació de l'Àrea d'Afers Socials del Ministeri de Treball. També va dirigir la comunicació de la Conselleria d'Economia i Innovació Tecnològica de la Comunitat de Madrid i, més tard, a les Conselleries d'Immigració i d'Educació. També ha estat director de Comunicació de Vocento i, els dos últims anys, deMediosOn.

Nova etapa

Notícies relacionades

El president deMediosOn,Juan Luis Moreno, ha destacat la importància d'aquesta nova etapa de cara a enfortir l'associació amb "les accions necessàries perquèels mitjans productors de continguts 'online' puguin desenvolupar models de negoci sostenibles en un marc legislatiu adequat", que els permeti seguir oferint continguts de qualitat atractius per als internautes i per als anunciants.

“Sota la direcció general d'Amorín,MediosOn ha arribat a la maduresa que necessitava perabordar nous reptes i ha superat fites crucials per a l'associació i els seus associats, com l'impuls del Projecte de Publicitat Contextual Premium i els Fòrums de MediosOn”, ha destacatMoreno.