PER A IPHONE I ANDROID
La Caixa crea una aplicació de venda d'entrades des del mòbil segons el GPS
El programa selecciona els espectacles en un perímetre al voltant de la localització de l'usuari
L'entitat financera La Caixa ha creat la primera aplicació de venda d'entrades per a espectacles per als telèfons mòbils basada en l'ús de localitzador GPS. El programa, anomenat ServiCaixa mòbil, permetrà que l'usuari conegui en temps real l'oferta d'oci més pròxima al lloc on es troba en aquell moment i marcar distànica vol situar el perímetre.
Barcelona i Madrid són, de moment, les que tenen l'oferta més completa, mentre que la resta de localitats només discriminen l'oferta de cine segons la posició.
El nou ServiCaixa mòbil està disponible actualment per a l'iPhone i el reproductor iPod Touch, i podria estar-ho en les pròximes setmanes per als mòbils basats en Android, el sistema operatiu de Google. Les versions per a Blackberry, Nokia i altres estaran a punt a partir de la tardor.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia