El Periódico de Tarragona

Tarragona

Successos

Tres ferits en l’incendi d’un pis a la Rambla de Ponent de Tarragona

Una dona en estat menys greu ha hagut de ser traslladada a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona

Actuación de los Bombers en el incedio en Tarragona, esta madrugada.

Actuación de los Bombers en el incedio en Tarragona, esta madrugada. / Bombers

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Cinc dotacions dels bombers i tres ambulàncies han actuat aquest dimarts a primera hora del matí en un incendi d’un habitatge a la Rambla de Ponent de Tarragona, concretament al barri de Campclar. El foc ha afectat completament un pis de la primera planta de l’edifici d’habitatges i l’escala comunitària. Tres persones han estat ateses: dues d’elles en estat lleu i una dona en estat menys greu que ha requerit trasllat a l’hospital.

El número 112 ha rebut la trucada d’avís a les 05:03 hores d’aquesta matinada, per la qual cosa s’han activat els Bombers de la Generalitat. Segons explica el cos, l’incendi ha calcinat completament un habitatge del primer pis, mentre que l’escala interna de l’edifici també s’ha vist afectada pel fum.

Notícies relacionades

Els veïns s’han confinat als pisos i als respectius balcons fins que han pogut ser atesos pels serveis d’emergència. L’incendi ja ha pogut ser extingit i els Bombers de la Generalitat han assegurat i ventilat la zona.

En aquest succés s’ha activat el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) amb tres ambulàncies, que ha atès tres persones. Dues d’elles han estat dos homes en estat lleu i que han estat atesos al mateix lloc; i una dona en estat menys greu que ha requerit trasllat a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.