El Periódico de Tarragona

Oci
PortAventura World anuncia un nou passatge del terror per la temporada de Halloween
La temporada de Halloween començarà el 21 de setembre i s'acabarà el 10 de novembre
UNIVERSAL STUDIOS | PortAventura podria rebre el primer parc temàtic d'Europa sobre Mario Bros

PortAventura anuncia las fechas de la temporada de Halloween
PortAventura World ha anunciat aquest dilluns que estrenarà un nou passatge del terror aquesta temporada que ve de Halloween, del 21 de setembre al 10 de novembre, que amb el nom 'La Llegenda del Rei Caníbal', situat a l'atracció Angkor i constarà d'un circuit a l'aire lliure amb sis escenaris. Segons informa el complex d'oci de Vila-seca i Salou (Tarragonès), els visitants seran guiats fins al temple maleït d'Angkor, on hauran de superar diverses proves i espantoses aparicions fins trobar la sortida del Regne d'Angkor i així posar-se fora de perill del temut Rei Caníbal i del seu exèrcit de micos.
El parc, que disposarà d'una tematització especial de Halloween, oferirà espectacles, com 'Halloween Factory', pels aficionats a la música i la dansa al Gran Teatre Imperial de Xina; 'West Blood Frenzy', ambientat a l'oest llunyà i dirigit a tota la família; 'Horror al Llac’, que omplirà de misteri el llac de Mediterrani; i 'El Dia dels Morts’, un homenatge a la tradicional festa mexicana.
Notícies relacionadesTambé comptarà amb el passatge infantil 'Truco o trato' i la 'scare zone' 'La Maledicció de l'Emperador', que s'estendrà des de la sortida de Polinèsia fins al Temple Màgic. Pel que fa als passatges de terror, destaquen 'L'Illa Maleïda', que s'endinsarà al Carib Aquatic Park i estarà disponible a partir del 4 d'octubre; 'REC Experience', situat a la zona de Polinèsia i ambientat en la saga cinematogràfica de terror; i 'La Mort Viva', que estarà ubicat a La Hacienda i evocarà la celebració del Dia dels Morts de Mèxic.
David García, director general de PortAventura World, ha destacat que la nova temporada de Halloween serà "encara més impactant, consolidant aquesta festivitat com un pilar fonamental en la nostra estratègia de desestacionalització i captació de nous segments de clients”. "El nostre compromís és oferir un equilibri perfecte entre innovació i la continuïtat dels espectacles i passatges que se sumen a totes les nostres atraccions icòniques, assegurant així una temporada inoblidable plena de emocions per a tota la família", ha afegit García.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»