El Periódico de Tarragona
Política
Així quedarà el govern municipal de Tarragona amb l'entrada de Mario Soler
Mario Soler entra al govern municipal i assumirà les carteres d'Esports, Turisme Esportiu i Salut, mentre que Isabel Mascaró es farà càrrec d'Educació i Europe Direct
CONTEXT | Tarragona s'acomiada del conseller Berni Álvarez: "És un orgull tenir un tarragoní a la Generalitat"
RELLEU | Mario Soler torna a l'Ajuntament de Tarragona en substitució de Berni Álvarez al capdavant d'Esports
Mario Soler, senador del PSC por Tarragona. /
L'anunci del president Salvador Illa de comptar amb Berni Álvarez com a conseller d'Esports de la Generalitat va obligar l'alcalde Rubén Viñuales a remodelar l'equip de govern. Aviat es va saber que seria el senador i exregidor Mario Soler qui substituiria Álvarez a la bancada socialista i al govern de Tarragona, assumint les funcions de conseller municipal al capdavant de l'àrea d'Esports i de Turisme Esportiu. I és ara, pocs dies després del darrer ple d'Álvarez com a regidor tarragoní, que l'Ajuntament ha anunciat la situació definitiva del cartipàs municipal amb els canvis aplicats.
El tarragoní Mario Soler tornarà al saló de plens i dins del govern es farà càrrec, a més de les àrees ja esmentades, de Salut. Soler és graduat en Finances i Comptabilitat per la Universitat Rovira i Virgili (URV) i MBA a CEREM International Business School. Va ser regidor de l’Ajuntament de Tarragona a l'oposició durant la passada legislatura i, des de fa un any, és senador per la província de Tarragona i portaveu a la comissió d’Hisenda del Senat.
Per altra banda, serà Isabel Mascaró, actual consellera d'Hisenda, Serveis Interns i Tecnologia, qui assumirà les carteres d'Educació i Europe Direct que ostentava Álvarez. A més d’aquests canvis, la consellera Sandra Ramos passa de ser la tercera tinenta d’alcalde a la segona. I finalment, la consellera Montse Adan esdevé la presidenta de l’Empresa Municipal de Desenvolupament Econòmic (EMDE).
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
