El Periódico de Tarragona

Política
Mario Soler torna a l'Ajuntament de Tarragona en susbstitució de Berni Álvarez al capdavant d'Esports
Soler ja va ser regidor a l'oposició entre 2019 i 2023 i ara és senador pel Partit Socialista, una condició que mantindrà quan torni al va saló de plens tarragoní
GENERALITAT | Illa crea la Conselleria d'Esports i posa al capdavant a l'exjugador de bàsquet Berni Álvarez

Mario Soler, concejal entre 2019 y 2023 que vuelve al consistorio tarraconense.
La marxa de Berni Álvarez de l'Ajuntament de Tarragona a Barcelona per ser el primer conseller de Esports de la Generalitat de Catalunya deixa un lloc vacant al govern municipal. Aquest lloc serà ocupat pel senador Mario Soler, que torna al saló de plens tarragoní després d'un lapse de catorze mesos. Soler es farà càrrec de les mateixes funcions que ostentava Álvarez al capdavant de la regidoria d'Esports i Turisme Esportiu. El govern municipal apunta a una línia continuista amb les accions de l'últim any.
Mario Soler, nascut a Tarragona el 1995, és llicenciat en Finances i Comptabilitat per la URV i màster en ADE. Soler va ser regidor de Tarragona a l'oposició entre 2019 i 2023 pel Partit Socialista, ocupant la posició que havia tingut la seva mare, la difunta Ana Santos. Des de l'any passat, és senador per la província de Tarragona, portaveu de la comissió d'Hisenda del Senat. Soler compaginarà els dos càrrecs, al consistori i el Senat, ja que són compatibles.
Notícies relacionadesA la llista electoral del PSC per a les eleccions municipals de 2023, Mario Soler ocupava l'11a posició. El PSC va treure 9 'consellers', per la qual cosa la llista ha corregut la desena posició, ocupada per la diputada en el Congrés Valle Mellado, per a l'entrada de Santos.
S'està a l'espera per a saber si el canvi al capdavant de la 'conselleria' d'Esports portarà més canvis en els òrgans interns, com el Patronat d'Esports de Tarragona, o en les tinències d'alcaldia.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats