Tribunals
L’Audiència de Barcelona condemna a 13 anys de presó un conductor kamikaze que va matar una menor a la C-17
La Fiscalia demana 13 anys de presó per a un conductor kamikaze que va matar una menor a la C-17 a Gurb
Haurà d’indemnitzar amb més de 300.000 euros els familiars de la morta

Imagen del procesado por matar a una menor en Gurb /
El Tribunal del Jurat de l’Audiència de Barcelona ha condemnat per un delicte d’homicidi a 13 anys de presó M.T.B., de 47 anys, per provocar un accident mortal a la C-17 la matinada del 4 de març del 2018 quan va circular 12 quilòmetres en contra direcció sota els efectes de l’alcohol i drogues. Va impactar contra un altre cotxe en què viatjaven quatre persones i una dels seus ocupants, de 17 anys, va morir. Les altres tres, el pare, una cosina i una amiga de la víctima mortal, van resultar ferides.
El condemnat també haurà de pagar 280.000 euros més a la família de la persona morta i 117.000 euros més als tres ocupants del vehicle que van sobreviure per les lesions i les seqüeles causades. El tribunal li ha retirat el carnet de conduir i li prohibeix portar un vehicle durant 9 anys.
Notícies relacionadesLa sentència indica que el condemnat va consumir begudes alcohòliques i cocaïna, sabent que això podria afectar la seva conducció, va agafar el vehicle conscient que la seva acció posava en perill la seva vida i la de la resta d’usuaris de la carretera: «es va mostrar indiferent per la situació de perill que estava generant perquè no es va aturar, ni es va desplaçar cap al voral, ni va fer una altra maniobra per posar fi a la situació de risc».
El condemnat es va creuar amb fins una trentena de vehicles, que el van alertar de la seva conducció temerària, i va ser perseguit per patrulles dels Mossos. Finalment, va impactar contra el cotxe en què anava la víctima mortal.
Successos Alcoholisme Trànsit Accidents de trànsit Mossos d'Esquadra Drogues Carnet de conduir
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- La intrahistòria d’un canvi d’actitud Lamine sedueix Nico Williams
- FUTBOL La intrahistòria d’amor del Barça per Nico Williams: de la seva lleialtat amb l’Athletic al seu enamorament sobtat amb Lamine
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Guerra a l'Orient Pròxim Trump: "Pot ser que ataqui l'Iran, pot ser que no. Ningú sap el que faré"
- SALUT MENTAL La psiquiatra Marián Rojas revela què s’amaga darrere del perfeccionisme: “És por disfressada de control”
- Crisi en el PSOE La Moncloa assumeix que es destaparan més àudios i es disposa a «conviure» amb això: «Val la pena aguantar»