Dos morts, un ferit crític i un de greu en un accident a la T-314 a Cambrils
El cotxe en què viatjaven tots quatre ha sortit de la via
Senyalització dun accident de trànsit. /
El Servei Català de Trànsit informa que aquesta matinada s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 0,8 de la T-314 a Cambrils (Baix Camp). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 05.57 h.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha sortit de la via. Com a conseqüència de l’accident, han mort dues persones. Es tracta del conductor, un home de 25 anys, JX.G.P., veí de Cambrils; i d’una passatgera posterior, una dona de 20 anys, P.J.C, també veïna de Cambrils. També han resultat afectades dues persones més, una en estat greu i l’altra ferida crítica, que han estat traslladades a l’Hospital Joan XXIII.
Arran del sinistre s’han activat set patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han efectuat tasques d’excarceració, i diverses unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que també han activat el sistema de suport psicològic.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Mercat icònic Els fidels de la Boqueria
- Álex Pastor, exalcalde de Badalona: "El personatge el vaig enterrar aquella nit; la persona va trigar a pair-ho"
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- TELEVISIÓ I MAS Anem de dret a l’extinció
- Actualitat blaugrana Rashford val per dos
