Dos morts, un ferit crític i un de greu en un accident a la T-314 a Cambrils
El cotxe en què viatjaven tots quatre ha sortit de la via

Senyalització dun accident de trànsit. /
El Servei Català de Trànsit informa que aquesta matinada s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 0,8 de la T-314 a Cambrils (Baix Camp). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 05.57 h.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha sortit de la via. Com a conseqüència de l’accident, han mort dues persones. Es tracta del conductor, un home de 25 anys, JX.G.P., veí de Cambrils; i d’una passatgera posterior, una dona de 20 anys, P.J.C, també veïna de Cambrils. També han resultat afectades dues persones més, una en estat greu i l’altra ferida crítica, que han estat traslladades a l’Hospital Joan XXIII.
Arran del sinistre s’han activat set patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han efectuat tasques d’excarceració, i diverses unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que també han activat el sistema de suport psicològic.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- La caòtica presentació de ‘Lux’