Alt Penedès
Mor un noi de 23 anys a Vilafranca que havia arribat malferit a l’hospital

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un noi a Vilafranca del Penedès que ha arribat molt malferit a l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès. La víctima té 23 anys i sembla que està relacionada amb uns fets ocorreguts a les comarques centrals, segons han explicat fonts coneixedores a l’ACN.
La investigació la porta la Divisió d’Investigació Central de la Regió Policial Central. Els Mossos han rebut l’avís a les 2.40 hores per part de la policia local de Vilafranca.
Investiguem la mort d’un home aquesta matinada. L’home va anar a un centre hospitalari de Vilafranca del Penedès on va acabar morint https://t.co/sMUYXwiAbF pic.twitter.com/FJB4Jm2BJc
— Mossos (@mossos) 1 de octubre de 2023
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE
- CONTEXT Sánchez en el seu laberint
- Tempesta judicial i política El PP defensa no buscar una moció de censura amb Junts