Atropellament
El conductor fugat després dels atropellaments mortals a Madrid s’entrega a la policia
L’home de 31 anys no tenia carnet de conduir en vigor i comptava amb antecedents per robatoris de catalitzadors i una requisitòria vigent
El conductor del vehicle que aquest dijous ha atropellat mortalment dues persones al passeig d’Extremadura (Madrid) ha sigut detingut després d’entregar-se en una comissaria de Latina de la Policia Nacional, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de Madrid.
L’home, identificat com P. V. S., de 31 anys, havia fugit a peu després dels atropellaments mortals, que han deixat dues persones mortes i diversos ferits. Fonts de la investigació han apuntat que no tenia carnet de conduir en vigor i comptava amb antecedents per robatoris de catalitzadors i una requisitòria vigent.
Hi ha dos ocupants més detinguts al lloc dels fets, entre el passeig d’Extremadura i el carrer Saavedra Fajardo: un home ferit amb contusions i una dona que viatjava amb un nadó de vuit mesos, aquests dos últims il·lesos.
- THE CONVERSATION A quina distància tenim realment l'hospital més pròxim?
- Successos Els robatoris cauen a Granollers: la delinqüència baixa un 4% en relació amb l'any passat
- Parc d'atraccions PortAventura reobrirà el Dragon Khan per Setmana Santa després de dos mesos d'aturada per obres
- Comissions municipals Barcelona afirma que només ha obtingut 34 pisos socials amb la reserva del 30% des del 2018
- Dificultats burocràtiques Uns pares cedeixen la representació legal de la seva filla amb discapacitat als seus germans per falta de "competències digitals"
