La Rioja
Investiguen una agressió sexual grupal a dos menors a Logronyo
Els autors haurien sigut entre deu i dotze adolescents d’entre 13 i 16 anys | Les víctimes tenen 14 anys
La Policia investiga una presumpta agressió sexual grupal a dos menors a Logronyo en la qual haurien participat uns deu o dotze adolescents, amb edats compreses entre els 13 i els 16 anys.
Els fets van passar diumenge passat, 9 d’abril, a la tarda, a la zona de l’avinguda de Navarra de la capital de La Rioja, als voltants del casc antic, segons han indicat a EFE aquest dimarts fonts de la investigació.
Les primeres dades de la investigació assenyalen que, pel que sembla, els menors van quedar amb les víctimes en un local i, quan elles hi van accedir, cap a les 20.15 hores, van ser agredides sexualment. Una hora i mitja després, les dues menors, nascudes el 2009, es van trobar agents de la Policia Local de Logronyo i els van relatar els fets. Pel que sembla, alguns dels presumptes agressors encara eren al local on es van produir els fets, segons van poder comprovar els agents.
Els menors de 14 anys presumptament implicats en aquests fets van quedar sota la tutela dels seus pares i els majors d’aquesta edat han sigut detinguts, sense que encara se’n conegui el nombre exacte.
La investigació es troba sota secret sumarial, segons ha assenyalat a EFE la Prefectura Superior de Policia de La Rioja, sense que se n’hagin facilitat més dades.
Donada l’edat dels presumptes agressors, és la Fiscalia de Menors de La Rioja l’encarregada de la instrucció, que, una vegada acabada, la remetrà al Jutjat de Menors.
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: l’R3 reobre dies abans de les obres als túnels del Garraf
- Castella i Lleó frena l’eufòria de Vox i ressuscita el bipartidisme
- Un vencedor amb càlcul
- Els partits regionalistes resisteixen i Sumar i Podem desapareixen
- Mañueco guanya però torna a dependre d’un Vox que toca sostre, i el PSOE puja
