Violència masclista

Detingut un home per la mort de la seva parella a Benidorm

S’investiga com un possible cas de violència de gènere | La dona s’hauria llançat al buit des d’un sisè pis després d’una discussió amb la seva parella, que es trobava a la vivenda

Detingut un home per la mort de la seva parella a Benidorm
1
Es llegeix en minuts

La Policia Nacional ha detingut un home de 22 anys en relació amb la mort de la seva parella, de la mateixa edat, després de caure des d’un sisè pis a Benidorm (Alacant).

Fonts coneixedores de la investigació han informat a Efe de la detenció de l’home «per prevenció» a l’espera de determinar si és responsable de la mort de la dona o si va ser ella qui es va llançar al buit.

Notícies relacionades

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha indicat en roda de premsa que aquesta mort, ocorreguda aquest dijous de matinada, està sent investigada com un nou cas de violència masclista, ja que el detingut es trobava a la vivenda en el moment dels fets.

Les fonts coneixedores de la investigació han afegit que anteriorment havien discutit.