Violència de gènere
Investiguen un cas de violència de gènere a La Rioja després de caure una dona al carrer des d’un segon pis
La víctima, de 32 anys, està hospitalitzada en estat greu després de precipitar-se des d’una vivenda a Calahorra | El presumpte agressor, un home de 45 anys, ha sigut arrestat
La Guàrdia Civil ha obert una investigació sobre un presumpte cas de violència masclista que ha passat aquest diumenge al matí a Calahorra (La Rioja).
A les 06:50 h, la Guàrdia Civil ha rebut un avís de la caiguda a la via pública d’una dona de 32 anys des d’un segon pis en aquesta ciutat de La Rioja, segons ha informat la Delegació del Govern en una nota.
Després de ser estabilitzada al lloc del succés, la dona ha sigut portada a l’Hospital San Pedro de Logronyo en estat greu i, posteriorment, ha sigut traslladada a Vitòria per les seves lesions.
Notícies relacionadesEl presumpte agressor, un home de 45 anys, es troba detingut en dependències de la Guàrdia Civil a Calahorra.
Membres de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil s’han fet càrrec de la inspecció ocular i de la instrucció de diligències.
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio El Guernica no, Sixena sí
- Un oasi inspirador El poble on es refugia Sergio Dalma: és a l’Empordà i té poc més de 130 habitants
- Renovació Barcelona culmina la modernització sonora de la Font Màgica de Montjuïc
- Una caiguda històrica El petroli s’enfonsa fins a un 16% després de la treva de Trump amb l’Iran
- Gastronomia de proximitat Sis bons restaurants del Baix Llobregat que mereixen una visita
