Crim sense resoldre
Detingut un jove de 21 anys vinculat a la troballa d’un cadàver a Piera
El cos va ser trobat fraccionat en dues parts i amb signes d’haver sigut cremades el 12 de desembre
extra/221213RG7_Ext_Arnau (161843711).jpg /
Els Mossos d’Esquadra han detingut una persona presumptament relacionada amb la troballa dilluns passat a Piera (Anoia, Barcelona) del cadàver d’un home dividit en dos i parcialment calcinat.
Segons ha informat aquest dissabte la policia de la Generalitat, el detingut és un home de 21 anys que en els pròxims dies passarà a disposició judicial.
Detenim un home presumptament relacionat amb la trobada d'un cadàver el passat dilluns a Pierahttps://t.co/UUytw4tdf2 pic.twitter.com/ZgYHLqYYhu
— Mossos (@mossos) 17 de diciembre de 2022
El cadàver va ser trobat el 12 de desembre a les 8.00 hores per una persona que passejava al costat d’una riera en una zona rural de Piera i que va veure la part inferior del cos d’una persona.
Recerca
Notícies relacionadesQuan la policia autonòmica va arribar al lloc, es va iniciar una recerca, que va permetre localitzar a la tarda l’altra meitat del cadàver, en una altra àrea rural de Piera, situada a poc més d’un quilòmetre de distància i que també presentava signes d’haver sigut cremat, segons fonts pròximes al cas.
Com que dilluns va ploure en bona part de Catalunya –també a Piera–, probablement l’autor o autors no van poder fer desaparèixer el cos amb el foc.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
