Investigació en marxa
Detingut un dels implicats en la baralla mortal davant la discoteca del Paral·lel a Barcelona
La investigació es manté oberta i s’esperen noves detencions de més joves que van participar d’una baralla amb armes blanques
Els Mossos d’Esquadra van arrestar dilluns passat un jove de 19 anys implicat en la baralla en la qual va resultar mortalment apunyalat un altre jove a la matinada de diumenge passat a la discoteca Brisas de Barcelona. Segons les fonts consultades per EL PERIÓDICO, els investigadors creuen que va participar en la baralla però desconeixen si es tracta de l’autor material de les ganivetades que van acabar amb la vida de la víctima. La investigació segueix oberta i s’esperen més detencions perquè es va tractar d’un enfrontament tumultuari en el qual alguns dels sospitosos tenien armes blanques i d’altres, també alguna dona, es van afegir a la contesa clavant cops i puntades de peu.
Els fets van tenir lloc a la matinada de diumenge passat, 30 d’octubre, quan diversos clients que sortien de la discoteca Brisas es van embrancar en una baralla en la qual van acabar greument ferits, per arma blanca, dos joves. Un va morir sobre la vorera i l’altre va poder ser traslladat a un hospital per una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Notícies relacionadesLa Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la policia catalana es va fer càrrec d’unes indagacions que han comptat amb la col·laboració de la discoteca implicada, que ha entregat les cintes de les càmeres de seguretat. I 24 hores més tard, els agents a càrrec de la investigació ja han pogut contactar amb un dels joves implicats. El sospitós, tan jove com la víctima i el ferit greu, va ser arrestat aquest dilluns per la policia catalana tot i que segons les fonts policials consultades no està clar el grau de participació que va tenir en la baralla. En un vídeo que testimonis de l’enfrontament van captar s’aprecia que van ser diverses les persones que van acabar colpejant el jove que va resultar ferit greu.
Les dues víctimes no eren clientes de la discoteca, d’ambient llatí. La baralla es va desencadenar quan el grup de joves van sortir de l’establiment d’oci nocturn, que ja ha sigut escenari de discussions i baralles en el passat, per a desesperació veïnal.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats