Succés
El jutge envia a la presó una dona detinguda per l’assalt al bingo de Tortosa
Un altre dels presumptes autors del succés en el qual va morir una dona va aconseguir fugir a França

El jutjat de guàrdia de Tortosa (Tarragona) ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per a una dona detinguda per l’assalt i tiroteig en un bingo de la localitat on una treballadora va ser assassinada d’un tret i un client va resultar ferit de gravetat.
La dona detinguda és una de les cinc persones arrestades pels Mossos d’Esquadra el 19 de setembre a la zona de la catedral de la localitat tarragonina, i esperava passar a disposició judicial.
Quant als altres quatre detinguts, tres van quedar en llibertat després de l’arrest i el quart, un menor d’edat, està en internament per decisió del jutjat de menors de Tarragona a petició de la Fiscalia de Menors.
Tant la causa del jutjat de menors com la del jutjat de Tortosa han sigut declarades secretes.
A més, un dels presumptes autors del succés en el qual va morir una dona va aconseguir fugir a França, i és per això que la Guàrdia Civil ha cursat una ordre europea de recerca i detenció contra l’individu.
El succés
Notícies relacionadesLa policia autonòmica va rebre el 19 de setembre un avís a les 00:50 hores després de l’entrada de tres homes al local situat a la plaça Corona d’Aragó de Tortosa, on van ferir de gravetat una treballadora i un dels clients del local disparant-los amb armes curtes.
Després de l’atracament, les dues víctimes van ser traslladades en estat greu a un centre hospitalari de Tortosa, on la treballadora va perdre la vida poques hores després del succés.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Els comptes de la Generalitat El Govern cedeix davant ERC i dividirà la injecció dels recursos
- Estratègia de defensa El Govern rescindeix unilateralment el contracte d’armes amb Israel
- Els tractes de l’Executiu amb l’empresa 2,5 milions d’euros en nou adjudicacions més
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- L’agredolça sensació de les víctimes de pederàstia