Allunatge de matinada a El Corte Inglés de la Diagonal de Barcelona
També s’ha produït un robatori a la botiga de Valentino de passeig de Gràcia
Els Mossos investiguen dos robatoris amb força comesos aquesta passada matinada a dos importants establiments comercials de Barcelona, segons les fonts consultades per EL PERIÓDICO. Un dels cops ha sigut perpetrat a El Corte Inglés de la Diagonal, i un altre, a la botiga que la marca Valentino té al passeig de Gràcia.
En el primer, una banda ha encastat un vehicle contra l’aparador del centre comercial. En l’altre, els lladres han forçat l’entrada i han robat material de gran valor.
Aquest matí els operaris seguien amb els treballs de reparació. Havien col·locat fustes provisionalment i miraven de redreçar els desperfectes causats per l’impacte.
Fonts policials confirmen que s’han produït els dos delictes i remarquen que investiguen si estan connectats perquè han sigut perpetrats pel mateix grup.
Altres fonts consultades per aquest diari assenyalen que darrere dels dos cops hi ha una banda que internament els policies coneixen com la banda del Land Rover. Aquest hauria sigut també el cotxe que aquesta nit han encastat contra El Corte Inglés.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA