Helicòpters pentinen Westerpark
Busquen Silvia Soriano, desapareguda a Amsterdam des de fa sis dies
El telèfon mòbil i roba de la jove han aparegut a la vora d’un riu pròxim on se li va perdre la pista
La policia d’Amsterdam continua buscant Silvia Soriano, una jove de 25 anys de Múrcia desapareguda a la capital holandesa el 19 de març passat. Segons les dades fetes públiques per les autoritats, va ser vista per última vegada dissabte passat cap a les 20.50 hores al parc Westerpark.
La jove mesura prop d’1,60 metres i pesa uns 50 quilograms. A més, té el cabell curt moreno i els ulls verds. En el moment de la seva desaparició vestia amb un jersei vermell de coll alt, pantalons de color sorra i una jaqueta vermella, blava i groga amb un abric a sobre, sabatilles de color blanc i una bandolera.
Notícies relacionadesSegons informen mitjans locals, el telèfon mòbil de la jove hauria aparegut a la vora d’un riu pròxim, al costat de part de la seva roba completament molla. Helicòpters i bussejadors pentinen aquesta zona per agilitar les tasques de recerca.
Telèfon d’ajuda
Després de sis dies en parador desconegut, les autoritats holandeses han demanat la cooperació de la ciutadania. Qualsevol persona que tingui informació sobre el seu parador pot avisar la policia d’Amsterdam trucant al telèfon (+31) 0900 8844, tot i que també es pot informar de manera anònima al telèfon (+31) 0800 7000.
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Simulació extraterrestre Un equip de científiques catalanes viatjarà a un campament marcià a l’Àrtic per estudiar l’avanç del desglaç
- Estudi del CEO Enquesta CEO: Els catalans suspenien Rodalies i aprovaven el Govern abans de la crisi dels trens
