Tres morts
Una distracció, principal hipòtesi de la col·lisió mortal de l’AP-7 a Barberà
El conductor detingut passa a disposició judicial aquest dimarts per tres homicidis per imprudència
La hipòtesi de la distracció del conductor d’un camió és la hipòtesi principal de la causa de l’accident múltiple que va ocasionar aquest dilluns tres morts a l’AP-7 al seu pas per Barberà del Vallès. Segons fonts consultades per EL PERIÓDICO, els investigadors del sinistre no han trobat rastre de cap frenada d’emergència del camió causant de la col·lisió. Aquesta circumstància explicaria la violència de l’accident. Ara els Mossos especialistes en accidents de trànsit estan intentant dilucidar el motiu de la presumpta distracció al volant.
El camioner detingut com a presumpte responsable de l’accident múltiple passarà aquest dimarts a disposició judicial. Segons els Mossos d’Esquadra, el conductor declararà sota la imputació de tres homicidis per imprudència i tants delictes de lesions com persones ferides en el sinistre.
Notícies relacionadesL’accident, en què es van veure implicats cinc vehicles, es va saldar amb una persona en estat crític, una altra en estat molt greu, una altra de menys greu i set de lleus. El camioner va donar negatiu en el test d’alcohol i drogues realitzat pels Mossos d’Esquadra.
Seguim amb problemes a l'AP-7 després de l'accident d'aquesta tarda a l'altura de Barberà sentit Tarragona. Potser caldria que algú revisés el que passa a diari en aquest tram on tot i el radar de tram que hi ha, té una sinistralitat exagerada que avui deixa 3 víctimes mortals. pic.twitter.com/I7UWSd3hKr
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) 24 de enero de 2022
La col·lisió múltiple va passar poc abans de les 15.00 h en el quilòmetre 146,5 de la via en sentit Tarragona. L’accident va causar l’incendi d’un turisme. Les tres víctimes van ser l’ocupant del cotxe cremat i dos dels passatgers posteriors d’un altre turisme.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament