A mà armada
Els Mossos investiguen un atracament a un banc de la Meridiana de Barcelona
L’assaltant ha esgrimit una arma de foc, potser simulada, i després ha fugit

Els Mossos d’Esquadra investiguen l’atracament a una sucursal del Banco Santander a l’avinguda Meridiana de Barcelona aquest divendres al migdia. Els fets han tingut lloc a la una del migdia. L’atacant ha fet servir una pistola, potser simulada, i ha fugit. L’incident s’ha acabat sense ferits.
Agents de la policia catalana han desplegat un dispositiu per mirar de trobar-lo. Diversos vehicles s’han acostat al lloc minuts després de rebre l’avís i han identificat algun dels testimonis presents, tal com ha captat un fotògraf d’aquest diari.
La Unitat Central d’Atracaments (UCA) dels Mossos ha obert una investigació per aclarir els fets i mirar de trobar el sospitós.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Medi ambient La desembocadura del Besòs tindrà llacunes a partir del 2028
- Entrevista Juan Zamora: «Vaig inserir cèl·lules del meu cor a espinacs, i seguien bategant»
- Pateix un ictus ingressada al Trueta i no li detecten fins al cap de tres dies
- A la presó de La Santé Nicolas Sarkozy ingressa a la presó per complir cinc anys per finançament il·legal
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Doble delicte Els Mossos detecten víctimes de robatori de mòbil que pateixen després estafes telefòniques