Mor un home a Barcelona que un guàrdia urbà va tirar de la bicicleta després d’un robatori

Un home ha mort després de resultar greument ferit quan un agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona fora de servei l’ha tirat de la bicicleta quan intentava fugir després de cometre un presumpte robatori, han informat fonts de l’Ajuntament de Barcelona.
Segons ha avançat ‘Tot Barcelona’, els fets van ocórrer dimarts a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), a prop de la Ciutat de la Justícia, quan l’home que anava amb bicicleta va robar presumptament un objecte a una dona i va fugir.
El policia fora de servei passava per allà i el va tirar a terra per evitar la seva fugida, i després de la caiguda l’home va ser hospitalitzat en estat greu; i els Mossos d’Esquadra van obrir una investigació i estan esperant el dictamen del jutge, ha informat la policia catalana.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)