A la localitat de Llucmajor
Un nen de 7 anys dispara a la seva germana de 9 amb una escopeta a Mallorca
La nena està ingressada a l’uci pediàtrica de Son Espases en estat crític

Una nena de 9 anys va resultar ferida en estat crític dimecres a la tarda a la localitat mallorquina de Llucmajor després de rebre un tret al front amb una escopeta de perdigons. El seu germà petit, de 7 anys, va agafar l’arma de foc i va disparar a la seva germana durant un joc. Pel que sembla, el pare havia estat disparant i va deixar la carrabina carregada al domicili.
L’incident va tenir lloc cap a les vuit de la tarda de dimecres en un domicili del camí de Gràcia de Llucmajor. El pare, pel que sembla, havia estat disparant amb l’escopeta de perdigons, però va cometre la distracció de deixar l’arma de foc carregada al domicili. De sobte, el progenitor va sentir un crit de la seva filla. El seu germà petit havia agafat l’escopeta paterna i havia disparat a la seva germana al front.
Tret a curta distància
Després d’avisar els serveis d’emergència, les assistències sanitàries van acudir al domicili de Llucmajor amb uvi mòbil. Els facultatius van atendre la menor, que presentava una ferida d’arma de foc al front. Pel que sembla, el tret s’havia efectuat a curta distància. Una vegada estabilitzada, la nena va ser traslladada amb el vehicle sanitari a Son Espases, on ha quedat ingressada a l’uci pediàtrica en estat crític. La Guàrdia Civil, per la seva banda, ha obert una investigació per aclarir com havien ocorregut els fets. Les investigacions han determinat que les ferides de la nena s’havien produït de manera accidental. El pare havia estat utilitzant l’escopeta de perdigons a la tarda, però va cometre la distracció de deixar l’arma carregada al domicili. En un moment donat, el seu fill petit va agafar l’escopeta i va disparar a la seva germana al front.
- La T.I.A contra el narcotràfic L’as a la màniga d’Ibáñez: arriba l’últim Mortadel·lo, un còmic inèdit i ‘perdut’ des de fa 10 anys
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- ¿Ningú vol dimissions?
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries