REACCIÓ INSTITUCIONAL
Arenys de Munt estudia personar-se en la causa pels crims del pantà de Susqueda
Una de les víctimes era un jove del municipi i l'altra era una noia de Cabrils

joan rabasseda arenys munt
L'Ajuntament d'Arenys de Munt estudia personar-se com a acusació particular en la causa pels crims del pantà de Susqueda del mes d'agost passat, després que aquest dilluns els Mossos hagin pogut detenir els presumptes autors de l'assassinat de dos joves del Maresme, un d'ells veí d'Arenys de Munt i l'altra veïna de Cabrils.
Els dos joves van desaparèixer el 24 d'agost al pantà, on havien anat a fer una excursió en caiac. Un mes més tard van trobar els cossos despullats a l'aigua amb evidències que algú havia volgut fer desaparèixer els nois i el cotxe que conduïen.
Per la seva banda, l'Ajuntament de Cabrils ha refusat fer declaracions.
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»