SUCCÉS A SARAGOSSA
Mor un home al rebre un tret amb arma de foc a Épila
Un home de 51 anys, la identitat del qual no s'ha donat a conèixer, ha mort aquest divendres a la tarda al municipi d'Épila (Saragossa) a conseqüència d'un tret.
Els fets han tingut lloc cap a les 18.00. A aquesta hora, els serveis d'emergències han sigut alertats per un veí que ha trucat al 112 i ha informat que hi havia una persona a terra al carrer del Doctor Loriente de la localitat saragossana ferida per arma de foc. Els serveis mèdics desplaçats fins al lloc no han pogut fer res pel ferit, que ha mort una hora més tard.
Notícies relacionadesL'autor del tret, un veí de la localitat, de 57 anys i sense antecedents policials, ha sigut localitzat cap a les 20.45 hores en una zona del poble coneguda com Los Cabezos de Épila i ha sigut detingut per la Guàrdia Civil per un delicte d'homicidi, sense que hagi oposat resistència.
Els agents han traslladat el presumpte homicida a les dependències de la Guàrdia Civil, mentre que la investigació per intentar aclarir els fets continua oberta.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%
- Els comptes del 2026 El Govern d’Illa insisteix que l’ordinalitat i la gestió de l’IRPF són «fonamentals» en el nou finançament a l’espera de Montero