XOC MÚLTIPLE
Una dona morta i més de 30 ferits en una col·lisió en cadena a Lugo
L'espessa boira al lloc de l'accident podria ser la causa del sinistre
Una dona ha mort i més de 30 persones han resultat ferides de diversa consideració en un accident múltiple registrat aquest dissabte al matí a l'autovia A-8, al seu pas per la localitat d'Abadín (Lugo). Segons han informat fonts d'emergències, en el succés s'hi han vist implicats al voltant de mig centenar de vehicles, que han col·lisionat en cadena des de poc abans del quilòmetre 549 en sentit Lugo.
Segons els primers indicis, l'accident podria haver estat causat per l'espessa boira que hi havia a la zona a les 12.19 hores, quan s'ha produït el sinistre. Els efectius sanitaris i d'emergències han confirmat la mort d'una dona i l'existència de més de 30 ferits. Al lloc s'hi han desplaçat nombrosos efectius d'Urgències Mèdiques i de la Guàrdia Civil.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»