Detingut un empresari a Malgrat de Mar per explotar sensepapers
Els treballadors de l’empresa, que es dedicava als serveis de neteja públics i privats, feien jornades de 90 hores setmanals.
Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 6 d’agost un empresari de Malgrat de Mar (Maresme) acusat d’explotar laboralment treballadors sense papers, als que feia contractes fraudulents amb dades de terceres persones i als quals obligava a fer jornades de fins a 90 hores setmanals per 850 euros. Segons van informar ahir els Mossos, l’empresa es dedicava a la gestió de residus i serveis de neteja públics i privats en diversos municipis, tant de la província de Barcelona com de la de Girona, en localitats com Malgrat de Mar, Tordera o Fogars de la Selva.
La investigació sobre un dels empleats va despertar les sospites dels policies. Tot i que l’empresa assegurava que l’individu havia estat treballant, la realitat és que havia sigut detingut.
- Novetat editorial Es pot defensar racionalment la immortalitat? Un assaig proposa una resposta
- Activitat parlamentària Penes d’1 a 3 anys de presó per robar un mòbil: les claus de la llei contra la multireincidència
- L’actualitat del club blanc Mbappé: "Això del genoll equivocat no és veritat"
- champions league El Barça es recrea amb el Madrid
- Apunt Nou, deu i onze
