El jutge processa un exinfermer dels jesuïtes de Casp per agressió sexual

Un jutge de Barcelona ha processat per un presumpte delicte d’agressió sexual a un menor d’edat l’exinfermer religiós del centre escolar Jesuïtes de Casp de Barcelona Amado A., de 79 anys, segons van confirmar a EL PERIÓDICO fonts jurídiques. El Jutjat d’Instrucció número 7 de Barcelona ha convertit en un sumari la investigació oberta el 2023 per les denúncies presentades per quatre exalumnes de l’escola. Ahir, l’acusat va comparèixer als jutjats perquè el jutge li comuniqués el seu processament per un delicte, tot i que tant la fiscalia com l’acusació particular consideren que se’n van cometre dos, per la qual cosa van presentar al seu dia un recurs.
Amado A., segons assenyalen les mateixes fonts, es va acollir al seu dret a no declarar després de la notificació del seu processament. Ara faltarà saber si se li amplien o no noves imputacions.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern