Formació. Beques de grau de la Fundació «la Caixa»
200 estudiants excel·lents amb escassos recursos econòmics accedeixen a la universitat
El president de la Fundació "la Caixa", Isidre Fainé, s’ha reunit amb els 50 becaris de la convocatòria 2022 de les beques de grau de l’entitat, en un acte de reconeixement a aquests estudiants excel·lents amb escassos recursos econòmics. Molts d’ells ja han assolit l’equadorde els seus estudis universitaris. El programa de Beques de grau de la Fundació "la Caixa", creat el 2021, té per objectiu promoure la igualtat d’oportunitats en l’accés a la formació universitària. En els seus quatre primers anys, ha fet possible que 200 joves accedeixin la universitat gràcies a aquestes ajudes.
"Amb el programa de Beques de grau recolzem joves excel·lents d’entorns vulnerables perquè puguin focalitzar-se en els seus estudis universitaris i arribar tan lluny com es proposin. Apostem per ells, pel seu talent, el seu esforç i la seva dedicació, perquè estem convençuts que aprofitaran al màxim aquesta oportunitat i seran un exemple per seguir", ha explicat Isidre Fainé durant la trobada.
Notícies relacionadesLa beca de grau els ofereix una mensualitat de 600 euros, que facilita la dedicació plena i a temps complet als seus estudis. A més a més, els becaris reben ajudes per adquirir material i equipament informàtic, dotacions complementàries per a estades internacionals, cursos d’idiomes i un programa d’acompanyament i formació en habilitats transversals.
La beca també inclou activitats de networking, mitjançant trobades presencials i virtuals. Al finalitzar el segon curs de la carrera té lloc una trobada presencial a Barcelona, que aquest any s’ha portat a terme durant aquesta tercera setmana de juliol. Al llarg de quatre dies, els becaris han tingut l’oportunitat de compartir idees, estrènyer llaços i adquirir nous aprenentatges a través de diferents activitats, visites culturals i sessions amb orientadors d’aquest programa.
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
